piątek, 29 czerwca 2012

Chora władza...

Jak się dowiadujemy z portalu informacyjnego Kolbuszowa24 ;

Na lutowej sesji radni powiatowi zdecydowali o podwyżce miesięcznej pensji starosty Józef Kardyś do poziomu 12 280 zł brutto. Na sali obrad nie było jednak głównego zainteresowanego. – Byłem chory – zdradza Józef Kardyś, dodając, że prosił Mieczysława Burka (PiS), szefa Rady Powiatu o wycofanie punktu, związanego z jego osobą. Bez skutku, o co zresztą Kardyś nie ma większego żalu.

Czyli logicznie rzecz ujmując, chory starosta odmówił przyznania sobie podwyżki,ale jak wyzdrowiał to przyjął z wdzięcznością.Czyli oznaką zdrowia jest branie podwyżek.Wygląda na to że nasi samorządowcy to wyjątkowe okazy zdrowia.




7 komentarzy:

  1. Przychodzi Kardyś do Ragana.
    -Co panu jest?
    -Zająłem ostatnie miejsce w grupie

    OdpowiedzUsuń
  2. Podsłuchane w urzędzie gminy.
    -Wiesz po co Zuba poszedł na Kirkut w garniturze?
    -Ja też nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  3. -To skandal żebym ja, jako samorządowiec zarabiał tylko 10 tysięcy na rękę....
    - Dobrze chociaż, że mam dwie ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opaliński jest zapalonym wędkarzem amatorem- najlepiej lubi duże sumy.

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteście chorzy z zawiści!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,własnie wróciliśmy ze Szwajcarii i nie możemy się pogodzić z tym że u nas niema tak samo.

      Usuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.