czwartek, 21 lutego 2013

No Impact Man

Trudno nie oprzeć się wrażeniu, że radny Michał Karkut jest najlepiej pracującym naszym przedstawicielem w samorządzie.Jako jedyny na bieżąco informuje mieszkańców o tym co dzieje się w Radzie Miasta.Reszta swoje obowiązki olewa.Skończyły się marzenia o nowoczesnej Kolbuszowej.
Na swoim blogu radny Karkut informuje:

Komisja zaakceptowała metodę naliczania stawek za śmieci. Wybór padł na gospodarstwo domowe. Podzielono go na dwie grupy tj. jedno osobowe i dwu lub więcej osobowe. Stawki różnicują się w zależności od miejsca zamieszkania tzn. inną ma miasto, inną wieś a inną budynki wielolokalowe.
całość

Wygląda to na rozsądna propozycję (w ramach tego co zaproponował nasz parlament).Jest to jednak totalna głupota ,ograniczanie naszych swobód obywatelskich,a ustalanie poprzez ustawę sposobów ściągania haraczu za śmieci co najmniej idiotyczne.

W Stanach Zjednoczonych modny jest ruch "no impact men", (człowiek bez negatywnego wpływu na środowisko). Ekstremiści potrafią ograniczyć produkcje śmieci do kilku deko w ciągu.... roku.Jest to trudne ale możliwe do realizacji.Ja doszedłem już do 1/2 kilograma miesięcznie,kosztuje to troszeczkę  wysiłku i główkowania .Dlaczego więc mam płacić za coś co mi jest zbędne?



4 komentarze:

  1. A ja nie mam w ogóle śmieci.Z odpadów robię kompost,a resztę recykluję.Za co mam płacić?

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam w domu zameldowane 4 osoby,Trzy z nich mieszkają zagranicą.To za ile osób mam płacić panie Michale?

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze jedna niewiadoma - na jakiej podstawie będzie ustalane ile osób mieszka w gospodarstwie domowym??

    OdpowiedzUsuń

  4. Very nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I've truly enjoyed surfing around your blog posts.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.