sobota, 4 maja 2013

Czy nie lepiej tak po prostu, zrobić coś dobrego?



Moje parę słów na temat postu „Niech się święci 1 maja”… (oraz komentarzy nie tylko spod tego, ale i innych postów)

Dziś pod wpisem na blogu jednego z Podkarpackich posłów (wprawdzie nie z Kolbuszowej, więc nie przytaczam ; ) dla zainteresowanych: http://tomaszkaminski.blog.pl/) Szymon Jakubowski* napisał – tu czuję się w obowiązku dodać sama nadrzędny jego komentarz
„to nie do końca z mojej "bajki”, ale z ostatnim wpisem na blogu posła SLD trudno się nie zgodzić”.

Otóż Jakubowski napisał: a ja szczerze powiedziawszy mam gdzieś podziały, jeżeli chodzi
o wspólny problem. Przed laty opisywałem tragedię pracownic rzeszowskich zakładów mięsnych, które po złodziejskiej prywatyzacji wiele miesięcy nie otrzymywały pensji. Liderzy zakładowych związków mieli to daleko w poważaniu, bo jeszcze otrzymywali pensje od właściciela - gangstera. Siłą rzeczy stałem się niemal liderem protestu. Gdy przyszli narodowcy z chęcią pomocy nie odmówiłem, bo przynajmniej oni mogli zapewnić ochronę nam przed osiłkami z ochrony, od których i ja przy okazji dostałem po głowie.
Trudno, czasem tak się dzieje, że po jednej stronie barykady trzeba być z tymi, do których miałoby ochotę się strzelać.

Dla mnie mocne.

Równie mocny tekst napisałam dziś (na inny temat) Anna Dryjańska (całość tu: http://annadryjanska.natemat.pl/60111,opinie-zamiast-faktow).

I w związku z tym mój apel, nie kierujmy się opiniami, a faktami. Po co hejterskie, anonimowe komentarze? Czy nie lepiej tak po prostu, zrobić coś dobrego? Lubię ludzi, którzy szanują się nawzajem. Dryjańska napisała: Każdy z nas może postępować zgodnie ze swoimi wartościami, póki nie narzuca ich innym. Nie narzucajmy się sobie nawzajem. Inspirujmy albo wspierajmy. Niech podstawą sensownej debaty będą fakty.

Czego sobie oraz Czytelniczkom i Czytelnikom, Komentatorom i Komentatorkom Maglowego bloga życzę.

Toja ;)


P.S. A tak zupełnie już nie na temat, bo skojarzyło mi się ze strzelaniem. (- przepraszam redaktorze Gorzelany – ) Dorian! Niech Moc będzie z Tobą! W ogóle z Lemoorami!
i nie tylko podczas dzisiejszego koncertu.

Szymon Jakubowski - przewodniczący oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy RP na Podkarpaciu; trzykrotny laureat ogólnopolskich nagród za opisywanie sytuacji w zakładach pracy pod kątem prywatyzacji. Dostawał laury za obronę ludzi. Czasami z dziennikarza przeistaczał się w organizatora. W 2005 r. otrzymał tytuł Podkarpackiego Dziennikarza Roku właśnie m.in. za takie tematy.


4 komentarze:

  1. Też nie lubię formy w jakiej prowadzę ten blog ale na więcej mnie na razie nie stać (cokolwiek to znaczy). Daj mi przynajmniej kredyt za to że robię to anonimowo . ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz przecież, że masz.

      Usuń
    2. K.. o co tej lasce chodzi na zdjęciu nie wygląda na blondynkę.

      Usuń
    3. Na zdjęciu jest Lisbeth Salander,to ta dziewczyna z tatuażem i nie chodzi tu o panią (jeszcze) Bogdan.
      Lasce biega oto, że szkoda czasu na kopanie po kostkach,skoro samemu można zarabiać 12 tys miesięcznie.Mi ten pomysł się podoba.

      Usuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.