niedziela, 23 czerwca 2013

Nasi Laureaci ...

dzielą się sobą.

       Na pytania Kwestionariusza Prousta odpowiedziała Pani Monika Śnieżek - zwyciężczyni (ex aequo) naszego plebiscytu, fotografka. Nagrodzona przede wszystkim za "ciche piękno".

1. Główna cecha mojego charakteru: wrażliwość
2. Cechy, których szukam zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn: inteligencja, szczerość, wrażliwość
3. Co cenię najbardziej u przyjaciół: lojalność i pozytywną nieprzewidywalność
4. Moja główna wada: brak czasu na realizację wszystkich pomysłów
5. Moje ulubione zajęcie: niesienie światu piękna
6. Moje marzenie o szczęściu: bezpłatne podróże po całym świecie z aparatem w ręku
7. Co wzbudza u mnie obsesyjny lęk: zło do jakiego zdolni są ludzie
8. Co byłoby dla mnie największym nieszczęściem: stracić wzrok i zwariować z niemożności fotografowania
9. Kim lub czym chciałabym być, gdybym nie była tym, kim jestem: członkiem kapeli „Raniżowianie”
10. Kiedy kłamię: robię to doskonale, tak jak większość rzeczy
11. Słowa, których nadużywam: nie nadają się do upublicznienia
12. Ulubieni bohaterowie: Brzydkie kaczątko
14. Ulubieni bohaterowie życia codziennego: Rodzina, Muzykanci, Kowale Kultury
15. Czego nie cierpię ponad wszystko: kłamstwa i obłudy
16. Dar natury, który chciałabym posiadać: skrzydła
17. Jak chciałabym umrzeć: szczęśliwa i spełniona
18. Obecny stan mojego umysłu: zmierza ku wymarzonej stabilizacji
19. Błędy, które najłatwiej (najczęściej) wybaczam: wynikające z ludzkich słabości
19. Moja dewiza: Wyławiać obiektywem małe okruszki świata po to, by wziąć je do ręki i zatrzymać ich magiczną ulotność.

Piękne.

4 komentarze:

  1. Pięknie działacie. Pięknie mówicie. Wzruszyłam się i dziękuję za to wzruszenie.
    Zrobiłam z sobą ten wywiad. Przeraziła mnie moja prozaiczność, ale tylko na chwilę, bo zaraz znalazłam dla siebie usprawiedliwienie w wierszu mego ukochanego Poety:

    Sprawiedliwość
    Gdyby wszyscy mieli po cztery jabłka
    gdyby wszyscy byli silni jak konie
    gdyby wszyscy byli jednakowo bezbronni w miłości
    gdyby każdy miał to samo
    nikt nikomu nie byłby potrzebny

    Dziękuję Ci że sprawiedliwość Twoja jest nierównością
    to co mam i to czego nie mam
    nawet to czego nie mam komu dać
    zawsze jest komuś potrzebne
    jest noc żeby był dzień
    ciemno żeby świeciła gwiazda
    jest ostatnie spotkanie i rozłąka pierwsza
    modlimy się bo inni się nie modlą
    wierzymy bo inni nie wierzą
    umieramy za tych co nie chcą umierać
    kochamy bo innym serce wychłodło
    list przybliża bo inny oddala
    nierówni potrzebują siebie
    im najłatwiej zrozumieć że każdy jest dla wszystkich
    i odczytywać całość

    Jan Twardowski


    T(ycha)W(oda)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dar natury, który chciałabym posiadać: skrzydła.
    ot i cała pani Monika .:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękni ludzie są wśród nas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem z Ciebie dumny... Mała Mi.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.