wtorek, 9 lipca 2013

Co starosta Kardyś robi w nocy?


Na naszym ulubionym portalu  informacyjnym Kolbuszowa24 przeczytaliśmy mrożącą  krew w żyłach relację z sesji rady powiatu:

– Nie było tego w prasie, ale byłem nominowany do nagrody jako starosta – ogłosił starosta Józef Kardyś na przedostatniej sesji Rady Powiatu. – Już miałem wódkę stawiać, ale władza, która rządzi obecnie w Polsce, zdjęła to ze względów politycznych. Ale ja się i tak ucieszyłem i co miałem zrobić tej nocy, to i tak zrobiłem...

Wygląda na to (co podejrzewaliśmy od dawna), że starosta chleje po nocach z rozpaczy.
 Strach się bać.



10 komentarzy:

  1. I jeszcze się tym chwali. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezus Maria! Tusk odebrał tytuł Józkowi tytuł najlepszego starosty Podkarpacia.Co jeszcze zrobi ta PO?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mię znowuż wszysko z seksem sie kojarzy i tak se mysle że w pewnym wieku to jest już sie czym chwalić i pan to był słusznie ogłosił ludziom. No a magiel nasz ulubiony pewnie wypić lubi a nie może,no to pod chlanie podciągnął;p;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pewnym wieku to już lepiej się za seks nie brać. Bo to ani długość ani jakość już nie ta. Wiem bo ja w podobnym wieku co szanowny Starosta. Ale jak mu tak dobrze poszło to pogratulować i niech się chwali!
      Bo niektórym już faktycznie tylko "chlanie" zostało. A i na to już nie te siły.

      Usuń
  4. Podejrzewam że to jest gość którego nigdy nie dostaniecie, hę. Gdyż równie dobrze, poradzi sobie bez bycia starostą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najśmieszniejsze jest to, że my sobie doskonale bez niego poradzimy,ba nawet bez całego urzędującego starostwa.

      Usuń
  5. Niech sobie radzi, z pewnością tak będzie i nikt, wiedz to, nikomu tu źle nie życzy. Bo to nie jest koncert życzeń tylko normalny maglujący magiel:)

    OdpowiedzUsuń
  6. hue hue hue na tym zdjeciu wyglada jak niektorzy panowie z rynku zanuce klasyk "czerwony jak cegła rozgrzany jak piec"
    bierzmy przyklad z "władzy" chlejmy chlejmy chlejmy....

    OdpowiedzUsuń
  7. no ten co napisał ten artykuł to na pewno ''nachlany'' był jak pisał ,,,co za ''buractwo'' na tym maglu,,,,,,

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.