sobota, 27 lipca 2013

Na tyle ile jeszcze mu siły starczy...

Znalezione gdzieś w sieci...




Ten Pan po 60 + dał mi życie ukształtował mnie nauczył kosić piętka czyli kosą to mój tato, który skończył zawodówkę bo marcowe migdały relegowały go z najlepszego technikum Rzeszowskiego na dawnej ulicy Obrońców Stalingradów jako młody człowiek pasał krowy z ocalałą Marysią żydówką która była niemowlęciem i dodam jeszcze że to dziecko znalazła najbiedniejsza rodzina ze wsi Dąbrowa woj. Podkarpackie i na dodatek przy torze kolejowym w Tarnowie i cała wieś przechowała tą dziewczynkę i ona przeżyła lecz rodziców nie znalazła ani swej rodziny ja jako AntySchematy 2 dziękuję tym ludziom wracając do tego siwego Pana jest wspaniały bo bezinteresownie wchodzi na Cmentarz Żydowski w Sędziszowie Małopolskim jak nas nie ma i wykasza swoją kosą pokrzywy na tyle ile jeszcze mu siły pozwolą dziękuje mu jako syn jako AntySchematowiec bo on też nim jest i wspiera naszą inicjatywę bo wychował czwórkę dzieci 2 upośledzonych i dwójkę w pełni sprawnych dzieci dzięki tato za wszystko co we mnie jest że pokazałeś mi pewien schemat który należy pokazywać społeczeństwu.

2 komentarze:

  1. Piękna historia.
    Jakże pięknie odwdzięczają się żydzi; trzeba o tym wiedzieć, trzeba o tym mówić, trzeba mieć te świadomość:

    http://www.wprost.pl/ar/214629/Szokujace-slowa-rabina-Goje-jak-zwierzeta-pociagowe-maja-sluzyc-Zydom/

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest prawdziwe on sprząta kirkut i widzi twarze Żydów, których pamięta. W Kolbuszowej jest to akcja propagandowo literacka z pseudoartystycznymi fotografiami.
    Nie mieszajcie prawdy do polityki ten Dzidzio robi to z potrzeby serca wam o coś chodzi....

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.