piątek, 19 lipca 2013

Spinacz 2014 (czyli gdzie jest Lasowiaczek?)

Pod postem  o tegorocznym Spinaczu ukazał się ciekawy komentarz.

O Spinaczu 2014 r trzeba myśleć już teraz. Bo coraz bardziej zostaje z tyłu za tego rodzaju imprezami w kraju. Zaczynał się wraz z reaktywacją Jarocina a gdzie jest teraz ten festiwal. Na pierwszym Spinaczu grał prawie ten sam zestaw zespołów co tam. Potrzebny jest pasjonat ,który zaangażuje się w organizację imprezy, założy stowarzyszenie pod nazwą Spinacz sprzedawanie go stowarzyszeniom zewnętrznym się nie opłaca bo ono kombinują jak najwięcej zarobić, np puścić wykonawcę z playbacku za pól ceny. Warunki muszą być spełnione przede wszystkim bezpieczeństwo, plac nieuciążliwy dla mieszkańców. Imprezie oprócz koncertu powinny towarzyszyć inne wydarzenia jednoczące społeczność muzyka ponad wszystkim. Impreza powinna być co najmniej dwudniowa, pole namiotowe, parkingi. Na Spinaczu 2013 bawiłem się dobrze ale czuję jakiś niedosyt.

Na Spinaczu można sporo zarobić i dzięki temu zwiększyć jego atrakcyjność.Wcale nie musi to być kula u nogi budżetu miasta (jak napisze Przegląd Kolbuszowski).
Warto o tym pomyśleć już teraz.
A ja mam już murowanego kandydata do występu na Spinaczu 2014.



9 komentarzy:

  1. O dyrektor Sitko też magluje, witamy serdecznie. Szkoda że się pan wycofał z imprezy Bo teraz wszystko zostało w rękach młodych ale dają radę

    OdpowiedzUsuń
  2. Zespół czeka jeszcze wiele miesięcy prób.

    OdpowiedzUsuń
  3. Toś wymyślił! Hudacy i Spinacz. Pasuje jak żabie siodło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hadra i Spinacz.
      A na jakiej zasadzie był tam "Zacier"?

      A Breakout by się zmieścił?
      http://www.youtube.com/watch?v=SQKLwIBjxWc

      A Hudacy idealnie pasują w ideę Spinacza.

      http://www.freemp3whale.com/source/play2.php?song=T0dpMEYzVkFkU2s=

      Usuń
  4. Władek Pogada na Spinacz.Domagam się.

    OdpowiedzUsuń
  5. No i jest zgryz-byłem,że prawie na kazdym Spinacz-u i jak mam bitch szczery to-widze miejsce dla kapel pro/foklkowych ale czy to zaraz ma być w tym fest.jeżeli to jest w Kolbie(napisałem w Kolbie-teraz będa wiedzieć ,ze ja przyjezdny i sie wymądrza)Spinacz fakt faktem potrzebuje gwiazd-dlatego popieram pomysł zHunterem-Luxtorpedą dodał bym Łąki Łan-Muchy i tak jak było na poczatku było pilnowane pierwsze kapele niech to bedą "garaże"niech nawet kaleczą ale sa przynajmniej prwdziwi-a więc-pierwsze 5kapel dać YoungGun(no!garaże-dyyy-da)potem niech już będzie jeden/dwa Pro/folk i łaskotamy podniebienie ŁakiŁan i Hunterem i o 21.00niech młodziezy ma to HIP HOP-olo Rzekłem,a słeowo me mylić się nie może-i będę znów,no-ponownie .no-ogen!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słuchejta to bedzie tak! ma być ŁĄKI ŁAN albo Hunter albo Vader albo Muchy albo inny okrzesany alternative bend-ja wiem,ze to kosztuje itd.ale nic mnie to nie obchodzi ma tak bitch.Po za tym jakoś szczególnie nie uwazam,że jak Kolba to musi zaraz zagrać kapela pro/folk-tak było na poczatki i to dobre było niech maja okazjie i miejsce "garaze''YoungGun-potem połechtać podniebienie alternative rock-iem potem o jakiej 22.00Hip-Hop-olo i już! Udany2014 kolejny Spinacz:)Rzekłem! A niech mój wpis poruszy serca i portfele i tak niech sie stanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Luxtorpeda panie wypięła się na pana Doriana, bo on kłopoty techniczne ma.
    Wielka szkoda, bo to byłaby prawdziwa rewelacja u nas. Ale - nie traćmy nadziei, gość poziom prezentuje, ten od Luxtorpedy rzecz jasna, żeby kto nie pomylił z bez-radnym:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.