środa, 18 września 2013

Sernik od Jimmy Hendrixa

18 Września 1970 roku zmarła legenda-jimmy Hendrix.
Poniżej wspomnienie o spotkaniu z nim  Lejba Fogelmana.

Dochodzimy do panskiego legendarnego spotkania z Jimmi Hendrixem.
Jeszcze tego samego dnia wieczorem zadzwonilem do kolegi, który juz tam
byl, Romana Frydmana, dzis wybitnego ekonomisty, który zabral mnie do
klubu. Tego dnia wystepowal w nim Jimmi Hendrix.
Zszedlem do toalety, gdzie nagle wpada jakis Murzyn i krzyczy: "Rece do
góry! Dam wam swoje pieniadze!". Nic z tego nie rozumialem, bo nie znalem
angielskiego i widzialem tylko, jak kolesie obok podnosza rece i leja po
nogach. To byl Hendrix, mój idol, stanal obok mnie i razem, z
przeproszeniem, odlewalismy sie!

To rzeczywiscie intymny kontakt.
Romek wytlumaczyl mu, ze ja nic nie rozumiem, bo wlasnie przyjechalem z
Polski, co bylo dla Hendrixa nie mniejsza egzotyka niz dla mnie spotkanie z
nim. Spytal, co mi sie najbardziej spodobalo w Ameryce, wiec mu
odpowiedzialem, ze piekny, gigantyczny sernik, który widzialem na górze, bo
tylko to przyszlo mi do glowy. I on mi kupil ten wielki sernik, który zaraz
mi zjadly tanczace wokól niego piekne, najarane panny. Na tym sie skonczylo
moje pierwsze i ostatnie spotkanie z Hendrixem.
A ja odlewałem się z Romualdem Lipko. :)

1 komentarz:

  1. ale że Ty oddajesz się - za przeproszeniem - odlewaniu? toż tu trzeba wykonać kilka ruchów niegodnych...Magla. Chyba że odlewałeś jaką statuję.

    znów ta cho.lerna stylizacja (godna). na dodatek pod sernikiem
    TW

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.