wtorek, 17 września 2013

Uwaga policja łapie na fotoradar!


Wracałem sobie wczoraj spokojnie w nocy (około 23-młoda godzina ), na rowerze do domu  i przy wjeździe do Kolbuszowej Górnej,od strony Rzeszowa, coś mi błysło w oczy.Okazuje się że nasi dzielni policjanci postawili tam nieźle zamaskowany ,nie oznakowany fotoradar na trójnogu.Po drodze nie widziałem tam nigdzie oznakowania D-51




Prof. Ryszard Stefański z Uczelni Łazarskiego, ekspert od przepisów prawa karnego i ruchu drogowego, ocenia, że stawianie znaków przed fotoradarem jest słusznym rozwiązaniem.
Nie chodzi przecież o to, by złapać jak największą liczbę kierowców przekraczającą prędkość, ale o to, by zwolnili w miejscach niebezpiecznych.

Może więc lepiej zdabać o dobre oznakowanie strefy gdzie stawiane są fotoradary?




5 komentarzy:

  1. Goły i wesoły-teraz wiadomo kim jest magielek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobili ci zdjęcie en face. A byłeś chociaż uczesany?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasz Magiel szczupły, victoria ogłoszona. Należy walczyć. Z nadwagą również, a może przede wszystkim:)gratki, jak mówiom u nos na wsi(spokojnej i wesołej).
    Ale załóż se co na siebie, załóż skinie te czapke na no, wiesz co;p

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.youtube.com/watch?v=zsQr1OxYeVE

    tekst, wersja przerobiona kolbuszowska:

    Tato kup rowerek,
    rowerek ma Felek,
    Basia i Magielek.

    Daj mi dziecko spokój
    Idź posprzątaj pokój
    Ty jesteś wariatka,
    tak jak twoja matka.

    A taki rowerek
    niech ci kupi Felek,
    albo tatuś Felka.
    Nie dam ci rowerka.


    Tato nie dał mi rowerka,
    przechlał auto w domu Felka.
    Wrócił rano bez pieniędzy


    Tato kup rowerek,
    rowerek ma Felek,
    Basia i Magielek.


    Tato nie dał mi rowerka,
    przechlał auto w domu Felka.
    Wrócił rano bez pieniędzy
    i powiedział:

    Jestem nędznik !

    Mama się zdenerwowała
    Magielowi w buzię dała.
    Wtedy Magiel tuż o zmroku,
    poszedł gdzieś i mamy spokój


    Ze specjalną dedykacją - T(ycha)W(oda)
    ;p




    OdpowiedzUsuń
  5. ale że się te lokalne przemądrzałe nauczyciele nic nie odezwą! o zgrozo!

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.