poniedziałek, 11 listopada 2013

Ojczyzna polszczyzna







12 komentarzy:

  1. Mój ulubiony błąd ortograficzny. Dziękuję, myślałem że już nikt mnie nie czyta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Magiel nie tak dawno o Dorianie pisałeś,że "machlaczy" a czyż nie powinno być "machluje"?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dobrze - tu chyba miał być przecinek? a na końcu wykrzyknik!

    machluje:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie Michale, trzeba się bronić. Forma rozdzielna też bywa poprawna:
    "Niedobrze mi.
    Nie dobrze, ale też nie źle."
    Zależy co miał Pan na myśli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rymek jak widać nie wie, co pan Michał miał na myśli, ale już pan Michał powinien to wiedzieć.

      Usuń
    2. No i już wiadomo. Poprawiono. "Nie dobrze" znaczy "szkoda".

      Usuń
  5. ...na szczęście tych panów pisanych przez ''ch" magiel "prze-czytuje" ;))))) (kontroluje) bo statystyk odwiedzin nie warto im podnosić!

    OdpowiedzUsuń
  6. A dzisiaj Magiel sam zaliczył dwie wpadki ortograficzne we wpisie o Opalińskim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyszłem poszłem przewodniczący za 1920 jest miszczem

    OdpowiedzUsuń
  8. alee ooo co choodzi????Mam prawooo wieeedziećććć o coo chooodzi!

    OdpowiedzUsuń
  9. nikt ci tego prawa nie dał!!
    nie dowiesz się
    siedź już cicho!

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym wpisie pana Karkuta są jeszcze dwa błędy ortograficzne + interpunkcyjne + błędy stylistyczne...:( ale może "radnym" tak wolno? Dlatego MAGLU błagam (!) nie popełniaj Ty błędów...

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.