sobota, 26 kwietnia 2014

List do Kolbuszowian

Kochani ludożercy
Nie patrzcie wilkiem
Na człowieka
Który pyta o wolne miejsce
W przedziale kolejowym
Zrozumcie
Inni ludzie też mają
Dwie nogi i siedzenie

Kochani ludożercy
Poczekajcie chwilę
Nie depczcie słabszych
Nie zgrzytajcie zębami

Zrozumcie
Ludzi jest dużo będzie jeszcze
Więcej więc posuńcie się trochę
Ustąpcie

Kochani ludożercy
Nie wykupujcie wszystkich
Świec sznurowadeł i makaronu
Nie mówcie odwróceni tyłem:
Ja mnie mój moje
Mój żołądek, mój włos
Mój odcisk moje spodnie
Moja żona moje dzieci
Moje zdanie

Kochani ludożercy
Nie zjadajmy się Dobrze
Bo nie zmartwychwstaniemy
Naprawdę
Tadeusz Różewicz

6 komentarzy:

  1. Magiel EUREKA! Przecież to o TOBIE! Ubawiłeś mnie kolejny raz .Masz poczucie humoru.Masz koneksje,nawet T.Różewicz?I to tyle lat temu? Wiedziałam,że jesteś wiekowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiel zrozumiał, zmartwychwstał i założył bloga. Chwała mu za to!

      Usuń
    2. Magiel to albo jakiś młody który szybko wydoroślał, albo jakiś zgred który odmłodniał.Najpewniej jest to jednak średnia internetowa.
      Wiek 35-40 lat, łysiejący z piwnym brzuszkiem przeżywający kryzys wieku średniego.Dlatego aby się dowartościować bałamuci i sprowadza na złą drogę niewinne panienki w wieku balzakowskim.

      Usuń
    3. Tak ,tak! I jest przystojny jak nie wiem co ! ;)

      Usuń
  2. nasz dom,
    nasze podwórko
    nasza ziemia
    nasza Kolbuszowa
    nasza Ojczyzna
    nasza.

    Nasza Inicjatywa - i tu już robi się niedobrze
    miało być tak pięknie, a jest, jak u Różewicza:
    Mój (kawałek internetu) (w "nowoczesnej" Kolbuszowej)
    załamka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zawsze te wszendobylskie pytanie: "Co JA będę z tego miał?"

      Usuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.