piątek, 4 kwietnia 2014

Sokółka w reprezentacji Polski!



Do kobiecej reprezentacji Polski w piłce nożnej powróciła wychowanka Sokoła Kolbuszowa Dolna - Sofia Gonzales.
Nasze dziewczyny 5 kwietnia zmierzą się w eliminacjach mistrzostw w Motherwell ze Szkocją.

Co ciekawe, Sofia porzuciła swoją karierę w piłce nożnej w 2012 roku na rzecz sportów walki i kulturystyki. Powróciła po półtorarocznej przerwie jesienią zeszłego roku.

Poniżej fragment wywiadu z 2012 roku.



Kibice we Wrocławiu znają Cię jako piłkarkę AZS-u Wrocław. Czym zajmujesz się obecnie?
Sophia Gonzales: - Obecnie fitnessem i kulturystyką. Są to głównie ćwiczenia siłowe. Mam też zamiar wkrótce zrobić kurs na instruktora fitness. Poza tym trenuję Muai Thai i MMA. Także czas mam wypełniony.
Skąd pomysł, by zmienić dyscyplinę?
- Kulturystyka zainteresowała mnie jakieś 4-5 lat temu. Ogólnie zawsze mi się to podobało. Przywiązuję dużą wagę do umięśnionej sylwetki i właśnie wtedy zaczęłam powoli ćwiczyć. Później ćwiczyłam coraz częściej i tak jest do dzisiaj. Jest to spowodowane po części sportami walki bo tam jednak trzeba mieć dużo więcej siły niż w piłce nożnej.
Czy wiążesz przyszłość z tym, co teraz trenujesz?
- Ćwiczenia siłowe są tylko dla mnie, nie chcę być aż tak umięśniona jak Ci którzy robią to na poważnie. Mam poważne plany związane ze sportami walki. Chcę wystartować w zawodach, tylko jeszcze jestem niegotowa. Od ósmego roku życia trenowałam karate i miałam 6 lat przerwy, bo gdy miałam 18 lat przyjechałam do Wrocławia, żeby grać w AZS-ie. Wtedy przestałam trenować karate, a zaczęłam uprawiać piłkę nożną.

całość







3 komentarze:

  1. Śliczne dziewczyny! Jeśli już nie może być dobrze w piłce nożnej, to niech przynajmniej będzie ładnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołki Charliego.Magiel marzyciel jesteś.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.