czwartek, 31 lipca 2014

Kolbuszowa się rozwija- Zielarnia Lawenda

Po niezłym obiedzie w Galicji, zaintrygowany reklamą na chodniku, zaszedłem ci ja do pobliskiego, nowego sklepu: Zielarnia Lawenda.




Mieści się ona w domu sierżanta Grodeckiego- Pnioki wiedzą o kogo chodzi, a przyjezdni niech się dowiedzą.To jedna z kolbuszowskich zapomnianych legend.

Wnętrze jest jeszcze ciekwsze niż reklamy na zewnątrz .Właścicielka znana kolbuszowianka, pani Ola Ziemkiewicz- Bocho, zna się nietylko na ziołach i prawidłowym odżywianiu, ale ma też (co widać na załączonych obrazkach) dobry gust.





Wyszedłem zaopatrzony w zakupiony krem z filtrem UV (dla redaktora Galka) , herbatę Yerba Mate (orzeźwia i zwiększa witalność), oraz kilka bardzo praktycznych darmowych porad.
Nareszcie mamy w Kolbuszowej  zielarnię i sklep ze zdrową żywnością z prawdziwego zdarzenia.


16 komentarzy:

  1. no no, za taką reklamę to i warto dobrze zapłacić:)
    zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę że z lokalnych niezależnych mediów stajem się marketingową firma reklamową hehe ile kosztuje reklama na stronie? a ile kosztują artykuły reklamowe? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Galicja, Zielarnia Lawenda... magiel reklamuje miejscowe biznesy.To źle?Na kolbuszowa24 mają tylko reklamy zagranicznych firm.Zero lokalnego patriotyzmu.

      Usuń
    2. Byłam -widziałam,warto zaglądnąć chociażby tylko po to, aby pogadać.

      Usuń
    3. reklama miejscowych biznesów na regionalnym blogu to i tak komercja - maglu zajmij się tym czym zajmowałeś się na początku istnienia a nie rób z siebie komercyjnej strony z reklamami dla wybranych biznesów z regionu szkoda reputacji jakiej bo jakiej zależy dla kogo ale jednak

      Usuń
    4. Jestem z Tarnobrzega i nie widzę w tym nic złego że lokalna gazeta, czy portal piszą o lokalnych firmach choćby nawet wyglądało to na płatną reklamę. Martwi mnie jednak to że muszę kupować jakieś rzeczy na allegro a nie w Kolbuszowej czy Tarnobrzegu. Mam problemy ze stawami i ostatnio jeździłam do Rzeszowa żeby kupić Siarczan magnezu, Chlorek magnezu i witamine C. Gdybym wiedziała że kupię w Kolbuszowej to było by super bo kilka godzin zaoszczędzone.

      Do właścicieli zielarni apeluję by jeśli mieli coś ściągać to produkty od firmy z Lublina - BIOMUS www.biomus.eu bo regularnie od nich kupuje i jestem zachwycona, ale muszę płacić za przesyłkę na allegro albo koszty dostawy jak dzwonie telefonem.
      Jestem jak najbardziej za tym bym mogła wyjść z domu i kupić to co mnie interesuje tuż pod nosem. Dziękuje za publikację artykułu mimo że dla nie których reklamowy - dla mnie skarbnica wiedzy. Pozdrawiam. Krystyna z Tarnobrzega

      Usuń
  3. Niezależna to jest kolbuszowa24, pomyliłeś strony, bystrzaku:) tu Magiel, tu siem magluje

    OdpowiedzUsuń
  4. Następnym razem, kup Maglu melisę dla redaktora Radwańskiego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielarmia zacna!!! Pani zna się na rzeczy. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Magiel wskazuje drogę, Ty trafiasz gdzie chcesz i jak chcesz. Kup sam albo do pomocy społecznej się zgłoś, a przy okazji wstąp na kawę do gminy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I deko racjum dla redaktora Galka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Do zielarni zaglądam od początku jej istnienia,
    na stronie Magla nie widzę reklamy tylko informację dla czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani Ola nie potrzebuje reklamy.
    Znana jest z apteki.

    Fajnie, że można teraz kupować zioła u fachowca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zielarnia Lawenda - jest swietna. Zawsze tam teraz zagladam , gdy jestem w poblizu . Tam sa swietne rzeczy o ktorych istnieniu nie wiedzialam. Bardzo polecam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miejsce z klimatem. Asortyment bogaty. A Ola umie rzeczowo doradzić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały pomysł.Olu życzę Ci powodzenia w prowadzeniu Zielarni. .

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.