wtorek, 8 lipca 2014

Słoneczko powiatu dba o przyszłość narodu

Na stronie powiatowej wyczytałem z  zapartym tchem:

Radni Rady Powiatu Kolbuszowskiego w sprawie refundacji byli jednomyślni. Stosowną uchwałę regulującą zasady dopłat do biletów podjęli na sesji, 26 czerwca. Z uchwalonego przez nich lokalnego programu wyrównywania szans edukacyjnych dzieci i młodzieży wynika, że uczniowie klas pierwszych uczęszczający do szkół ponadgimnazjalnych, prowadzonych przez Powiat Kolbuszowski i wydający na bilet miesięczny co najmniej 42 złote, będą mogli liczyć na 30-procentowy zwrot poniesionych kosztów. Dopłata do biletu przyznawana będzie przez cały rok szkolny 2014/2015, co miesiąc.

Cool!

Rence same składają się do oklasków.Starosta Kardyś dba o młodzież, przecież to  przyszłość narodu!

Aliści...

To żaden rarytas czy przywilej.W sąsiednich powiatach które konkurują z nami w zakresie edukacji ponadgimnazjalnej, uczniowie też dostają częściową refundację kosztów przejazdów.Często na dużo lepszych warunkach niż w Kolbuszowej.Na przykład w Tarnobrzegu refundacja zaczyna się od kwoty 30 złotych.
O tym jednak rzecznik starosty Pani Żarkowska nie napisała i nie napisze.

4 komentarze:

  1. Dlaczego nie refundują wszystkim rocznikom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego w ogóle refundują? przecież to pieniądze wszystkich. Trzeba mieć tupet, żeby decydować za kogoś jak wydawać jego pieniądze.

      Usuń
  2. Nie dadzą więcej bo kordła za krótka a przecież trzeba na wycieczkę myknąć a to jakaś imprezka z kateringiem za miastem żeby swołocz nie zkapczyła ,dożynanie rolników się zacznie to to trza coś rzucić żeby się pokazać bo ominą w ochach i achach a wybory idą więc na szkolą brać już brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie logika? Kiedyś. Dawno ,dawno temu ,kiedy chciało mi się uczyć po wiedzę chodziłem kilometrami. Do szkoły ,do biblioteki. Nie oczekiwałem jałmużny.Dostawałem za to nagrody, wyróżnienia za osiągnięcia .I to to było piękne. "Jasiu chodzi po korytarzu i powtarza -gdzie logika ,gdzie logika? Puściłem bąka w klasie.Pani kazała mi wyjść na korytarz. A pozostali siedzą tam w smrodzie. Gdzie logika?

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.