niedziela, 19 października 2014

Kolbuszowski high life


Wczoraj odbył się ślub Magdaleny Chmielowiec ze Tomaszem Ząbczykiem.
Nasz umiłowany poseł po synu wypuścił w świat również i córkę.

Szczęść Boże młodej parze!



Co ciekawe państwo młodzi prosili o nieprzynoszenie kwiatów tylko o ... słodycze lub butelkę wina- na szczęście nadaremnie.

Tym razem nie było radnego Michała Karkuta, więc goście znacznie swobodniej wypowiadali się o polityce.
Zapowiadają się niezłe roszady po wyborach.Mnie zaskoczyło zaś, że miejscowi politycy mają hopla na punkcie ... Kolbuszowskiego Magla.Przyjmowano nawet zakłady kim on jest.Na wszelki wypadek obstawiłem samego siebie, więc jak wyjdę z więźnia za maglowanie, będę miał co nieco na start.

Przy wyjściu z jednego z przyjeć weselnych (obskoczyłem kilka), wręczono mi taka oto imienną kartkę.
Podobno zwyczaj ma się upowszechnić.






6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej smakowała mcdziczyzna. Pozostałe smaczki to odgrzewana melodia upiornego dworu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chamstwo władzy nie zna granic ,magiel ujawnia ich przekręty więc nic dziwnego że jest poszukiwany
    Swoją drogą ciekawe jak by wyglądała dzisiaj gmina Raniżów gdyby magla nie było?
    itak wybory sobie przesunęli,agdyby rządził D.F. to pewnie by ich wogóle nie było bo cesarz tronu nie odda

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo szczęścia i zdrowia dla młodej pary!

    OdpowiedzUsuń
  5. samych radości dla Nowożeńców!

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.