poniedziałek, 26 października 2015

Zbigniew Chmielowiec znowu posłem


  Zbigniew Chmielowiec został znowu posłem z pięknym wynikiem 18 197 głosów ( co wywróżyłem z fusów)
Gratulacje!



Dlaczego zdobył tyle głosów nic (w zasadzie) nie robiąc  przez całą kadencję?Kampania wyborcza też była mikra, skąd  więc taki sukces?

Opinie są różne, przeważa pogląd, że kluczowym   elementem była uroda Pani Haliny Chmielowiec.
W odpowiednim momencie  wysunięta na pierwszy plan  przyciągnęła męskich wyborców.

Moim zdaniem, zadziałała jednak zbiorowa mądrość mieszkańców Kolbuszowej. Gdyby  przegrał wybory, to zostałby prezesem nowej spółki komunalnej, która powstanie na bazie ZUK, wodociągów i mieszkaniówki.Ten straszak podziałał- kto z nas by tego chciał?

Tak bardziej poważnie...
Temat warty jest nie jednej pracy naukowej nad preferencjami wyborczymi tutejszego ludu.
To jest fenomen nie tylko na skale krajową, czy europejską, ale też światową.



.

8 komentarzy:

  1. Mówiąc krótko patent na zwycięstwo jest na Podkarpaciu prosty- wystarczy nic nie robić.
    Wiekszość tutaj ma wykombinowane renty ,żółte papiery ,zasiłki ,dodatki,zapomogi by dobrze żyć ,nie robiąc wiele i to są te preferencje wyborcze tutejszego ludu.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to nic nie zrobił? a obwodnica Mielca? A most w Połańcu? a Gazoport w Świnoujściu? a stadiony na euro 2012?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też przyczyniłem sie do "obwodnica mielca" "most w Połańcu" "Gazoport" "stadiony na euro" chociaż żem zwykły kowalski ale przyczyniłem sie w takim samym stopniu jak i pan poseł

      Usuń
  3. Gratuluję!
    Sądząc po kreacji Pani Haliny, to zdjęcie z Gali VIP - a "Najbardziej wpływowi Podkarpacia 2015".
    Pan Zbigniew wydaje się taki zapatrzony i zadumany ...
    Mam nadzieję, że w zwycięzcę rankingu w kategorii „polityka” - Pana Piotra Przytockiego - prezydenta Krosna, który odbierając nagrodę powiedział m. in., że " wpływowość postrzegam jako możliwość budowania silnej pozycji urzędu prezydenta, co pozwala ściągać i przekonywać inwestorów do Krosna oraz pomagać mieszkańcom w różnego rodzaju sytuacjach życiowych".
    Dobre wzorce są potrzebne.
    Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest bystry nigdy nie pomylil przyciskow w sejmie jak mu kazali.

    OdpowiedzUsuń
  5. Plujcie ile chcecie, nie zmienia to faktu że to Jemu się udało. Anonimowych do Sejmu nie wybierają - dotyczy również Magla. Ja składam gratulacje i życzę sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to myślę że maglem jest właśnie jakiś poseł, a może nawet euro - zna sie na wszystkim, czasu ma w chu, skoczyć mu mogą.
      Też składam gratulacje i życzę sukcesów.

      Usuń
  6. Święte słowa. Gdyby coś robił, naraził by się na krytykę, a tak za co go krytykować? A straszak w postaci szefa spółki komunalnej też zrobił swoje.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.