piątek, 8 grudnia 2017

Magiel zdemaskowany


Nigdy nie sądziłem, że wpadnę i do tego tak głupio.
Zgubiła mnie, moja legendarna już  blogerska rzetelność.

Dostałem ciekawą informację i pojechałem w teren aby sprawdzić to osobiście. Ponieważ jest troszeczkę chłodnawo nie pojechałem rowerem tylko pożyczonym od sąsiada  samochodem. Dla niepoznaki ubrałem ciemne okulary, oraz myckę.Na miejscu nie było redaktora Galka, ani nikogo z Korso.

Gdy wróciłem do domu czekała już na mnie wiadomość:



byłes dosc rzetelny w swoich wpisach, tzn. że sprawdzałeś w terenie sprawy w których interweniowali u ciebie czytelnicy. jeździłes samochodem (terenowym) w czarnych oklularach przeciwsłonecznych i patrzyłes czy sa te obiekty w rzeczywistosci. a Ja Ci zdjęcia zrobiłem :) i teraz wszystko przeciw Tobie wykorzystam!!!!

Groźba czekała na mnie też na facbooku.




No cóż, nie dam się szantażować jakiemuś zrezygnowanemu bezradnemu. Kobyłka u płota, baba z wozu itp itd. Jednym słwem, umówiłem się z moją ulubioną redaktor śledczą ma wywiad rzekę w Galicji.Będzie grubo!


8 komentarzy:


  1. "patrzyłes czy sa te obiekty w rzeczywistosci." - jaciepie....:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż...do końca grudnia roboty nie ma,to będzie jeździł i się mścił

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyżby to naczelnik ze starostwa? Podobno pobierał lekcje u drugiego Jozefa z gminy. A oni cięci na Ciebie Maglu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe po czym rozpozna Magla pani Lidia po pierogach ruskich czy po plackach ziemniaczanych na talerzu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znam gościa, to po wylizanym talerzu i tłustej gębie.

      Usuń
    2. to od dziś wszystkie chłopy w Galicji będą lizać talerze.

      Usuń
  5. Magiel napisz kto dzisiaj Ciebie odwiedził w domu? i dlaczego go nie wpusciłeś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co chciałeś się na darmową kawę załapać? Jeszcze nie ma obowiązku wpuszczania do chałupy wlasnej byle kogo ale jakby tacy jak ty zaczęli rządzić to by tak było. Niedoczekanie twoje. Wideofon pokaże z kim chcę spędzić czas na pewno nie z byle łajzą.

      Usuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.