piątek, 5 września 2014

Zebranie kolbuszowskiego KNP

W najbliższą środę w Galicji odbędzie się kolejne spotkanie Kongresu Nowej Prawicy w sprawie najbliższych wyborów samorządowych.



Zapowiada się ciekawie. Jest już mocny kandydat na radnego miejskiego w okręgu wyborczym Józefa Fryca. Dla Pika, Dragana i Opalińskiego też nie będzie  litości.Czarnymi koniami KNP w wyborach mają być (tu niespodzianka) -panie.
Interesujący jest też program wyborczy naszego lokalnego KNP- zamierzają postawić przede wszystkim na jakość edukacji.

Tylko dobrze wykształcony młody człowiek, znający co najmniej jeden język obcy, może sprostać wymaganiom nowoczesnego państwa.

15 komentarzy:

  1. KNP czy KPN? Czyzby przemalowanie pod wybory? Stefan,Stefan...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje ze KNP znajdzie kogos na miejsce Magla. Lokalny komentator ktory nie bedzie sie wstydzil podpisac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi!
      Zacznij się wiec podpisywać pierwszy!

      Usuń
    2. Magiel nie jest anonimowy.To stały bywalec Galicji.

      Usuń
    3. bardziej i jaśniej uświadomi Cię ktoś kto się podpisuje? nie sądzę. Zresztą nikogo nie interesuje imię i nazwisko Magla, spytaj kakafona

      Usuń
  3. Nie no. Stary układ bardzo be itd. Jednak zastanawia mnie hasło wyborcze KNP. 1. Dobrze wykształcony młody człowiek (bardzo ok, brzmi super, wszyscy lubią dobrze wykształconych itd) Pytanie brzmi: Jak go wykształcicie? Zwolnicie kolejnych nauczycieli? Zlikwidujecie kolejne godziny? Przecież to wy dostaniecie kukułcze jajo w postaci szkół, które trzeba zamknąć i ludzi, których trzeba zwolnić. 2 Moje wykształcenie nie jest po to, żebym sprostał "wymaganiom państwa". To ja jestem obywatelem i mam wobec tego państwa wymagania bo ono istnieje DLA MNIE. Obojętnie jak jestem wykształcony. Czaisz bazę krawaciarzu jeden z drugim? DLA MNIE. Nie ja jestem dla was tylko wy zapieprzacie dla mnie. A teraz ładnie zmień hasło bo suchej nitki na tym nie zostawię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne co można zrobić, to zmienić siebie.Ty Darek jesteś za stary już na to.

      Usuń
    2. trudno jest śmiać się ziewając :-) a wypryski intelektualne miasteczka w twoim rodzaju do takiego stanu mnie doprowadzają.

      Usuń
    3. aż dziw że jesteś tu najczęstszym gościem i wypryska nie masz i intelektu nul:)

      Usuń
    4. Po tych komentach widać jak niski jest poziom kolbuszowskiej edukacji. Niestety.

      Usuń
    5. i w paryżu nie zrobią z owsa ryżu...

      Usuń
  4. A dla Kluzy? Dla Sitki i Rumaka? Chyba czas ich popędzic

    OdpowiedzUsuń
  5. No, może zła passa dla nas tu mieszkających minie?
    trzymam kciuki! za siebie i innych spoza magicznego kręgu Inicjatyw tylko i wyłącznie dla diety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. samym trzymaniem kciuków nic nie zrobisz
      jeszcze sie możesz odcisków nabawić

      Usuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.