czwartek, 13 listopada 2014

eWiocha

Starosta Kardyś na 15 lecie "powstania" powiatu zrobił sobie coś w rodzaju spotu wyborczego.

Kurde drogi so, mosty ,szkoły, szpitol. Roboty ni ma, ale kto by się takimi pierdołami przejmował.
Przy okazji można się dowiedzieć, co laski w Kolbuszowej noszą za stanikiem, i nie jest to fotka Magla niestety.

Pani Żarkowska rzeczniczka prasowa starostwa, cieszy się, że ten filmik ma już 5  tysięcy wyświetleń. Pani Basiu... występu starosty w Polsacie to nic nie przebije.

A mnie ciekawi ile ta produkcja kosztowała i dlaczego nie zorganizowano na nią przetargu?



7 komentarzy:

  1. ktoś znajomy robił?
    Gorlice - artyści ogólnopolskiego formatu, film profesjonalny, piosenka bardzo dobra
    https://www.youtube.com/watch?v=ruzhlz9P01s

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja głupi myślałem, że takich drętwiaków już nie ma.
    A tu "polska powiatowa" w całej krasie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie dokończyłem, nie dałem rady. Oprócz uroczej Pani której płacą od kilometra widzę tylko:

    1. Połowa filmu: Służba zdrowia i bądź co bądź trochę się polepszyło...szkoda tylko, że kadra ta sama. Miałem dwukrotnie przyjemność obserwować od środka szpital i kadrę. Część lekarzy jest tam za karę.

    2. Szkoła i nowoczesne technologie. Kilka razy słuchałem wypowiedzi Pana XXX, dla pewności zaglądnąłem do słownika i proszę, aby ten pan również zaglądnął do słownika.
    Gdybym nie znał tych nowoczesnych technologii i realiów szkoły pomyślałbym, że faktycznie młodzież się coś uczy a park maszynowy jest nowoczesny (czyt. nowoczesny nie nowy). Cóż Perspektywa jest czarna na pracę, wiedza niestety słaba, a fachowców brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry fachowiec w pobliskim Mielcu czy Rzeszowie dostanie przynajmniej 50% więcej na rękę.Kolbuszowa wyludniają bardzo niskie płace.

      Usuń
    2. Z tym "nowoczesnym" też bym się spierał, proste frezarki z liniałem pomiarowym; to było nowum 15-20 lat temu. Ale cóż koszt dobrej klasy obrabiarki idzie w dziesiątki tysięcy eura!

      Usuń
  4. Proszę zwrócić uwagę jak pięknie wykasowali doktora specjalistę M. Maziarza. Ani słowa o nim. A ten facet ściąga pacjentów z połowy podkarpacia. Za mini idą duże pieniądze na kolbuszowski ZOZ. No ale cóż, nie dał się zrobić dupolizaczem starosty Kardysia. To jest dopiero wiocha, panowie.

    OdpowiedzUsuń
  5. dajmy im laurkę. za ten film też.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.