niedziela, 2 listopada 2014

List w sprawie zadumy

Miejscowy młody poeta na swoim blogu publikuje odezwę.

Piszę zatem do Ciebie w tym dniu, bo, jak słyszałem, dziś akurat masz dzień refleksji i zadumy. W związku z tym tamujesz ruch na ulicach, depczesz sobie nogi na cmentarzach, kupujesz znicze z pozytywką i wsuwasz ciastka z dziurką pod cmentarnym murem. Jednym słowem, masz jeden jedyny dzień refleksji i zadumy w roku i literalnie Ci od tego odpierdala.

całość

Trudno się z Wieszczem nie zgodzić.

5 komentarzy:

  1. Maglu Twe uzewnetrznienia powalaja. Wiemy,ze od czsu do czasu zakladasz worek pokutny ale zeby az tak sie otworzyc i pisac, ze Ci odpierdala? Ja tez sie przyznaje. Dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam zmarlych wspominam szczegolnie 1go listopada.Tak bylo i bedzie bo po to przychodze na cmentarz. A Kolba jest piekna i bogata.Widac to z roku na rok.Musze czesciej bywac.

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie wychodząc z cmentarza od strony kładki na Nilu ,wyciszony i w zadumie aż oniemiałem bo po prawej stronie przepełniony pojemnik ze śmieciami a za nim sprzedawca zniczy i po drugiej stronie tegoż śmietnika odpustowe ciacha z dziurką -było jeszcze postawić watę cukrową i rożno a na końcu beczkę z piwem był by komplet. I pytanie czy można jeszcze niżej.....?

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym dniu jedyną refleksją z mojej strony był kibel marki toi toi na cmentarzu w Dzikowcu ,za który proboszcz wychwalał wójta Klechę pod niebiosa na każdej ze mszy. Aby troska wójta o mieszkańców nie poszła na marne poszedłem się więc tam zesrać, pogrążając się w refleksji i zadumie pomyślałem dobrze ,że mamy takiego wójta który przed wyborami stawia kible na cmentarzach ,dobrze że mamy takiego proboszcza który umie docenić postawienie kibla przez wójta na cmentarzach w gminie. Szkoda tylko ,że po wyborach kibel zniknie i dalej będziemy srać w przycmentarnym lesie......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wyborach będziesz miał jeszcze gorzej bo to g..no które wybrałeś albo i nie wybrałeś będziesz utrzymywał ze swoich podatków wtedy już bez prawa głosu.

      Usuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.