środa, 12 listopada 2014

Wiaterek na rynku Kolbuszowej

Wczorajsze obchody Dnia Niepodległości były jakieś takie nietypowe i to chyba nie tylko przez wybory. Już na samym początku proboszcz Szumierz dostał brawa za homilię, co jest raczej niezbyt wskazane.
Dyrektor MDK w rudych portkach i kierpcach załatwił nagłośnienie na rynku i leciutki wiaterek który powiewał przepisowo flagami.Wesołowscy przypinali chętnym kotyliony, i mi się dostało mimo iż byłem  mistrzem powiatu na sto metrów.
Nie było radnego Karkuta, był na Górnej- wie gdzie jest kiełbasa.Zamiast radnego Fryca była laweta- chyba znacznie dłużej niż 2 godziny.Byli (o dziwo) Józef Rybicki i SLD-owcy mimo iż to nie 22 lipca, złożyli nawet kwiaty.Grzegorz Romaniuk stał  (tak jakoś) za krzakiem  pewnie dlatego, że kwiatów nie przyniósł.
Pozytywnie zaskoczył Karol Wesołowski który stworzył na tej uroczystości atmosferę wspólnoty.po roaz pierwszy od wielu lat byliśmy tam wszyscy razem.

Nie jestem zwolennikiem KNP, członkowie tej partii mogą jednak zrobić wiele dobrego na poziomie samorządu.





10 komentarzy:

  1. Wesołowski to wielka niewiadoma.Wiadomo jednak co zrobi Fryc-to samo co przez ostatnie kilkanaście lat.Lepiej postawić na młodość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko Karol. Ludzie opamiętajcie się. Bagno musi odejść.

    OdpowiedzUsuń
  3. To bardzo miłe Maglu, że brakowało Ci tam mojej osoby. Święto niepodległości spędziłem rodzinnie i brałem udział w uroczystościach w mojej miejscowości.

    PS. Kiełbasy nie było, ale były pierogi i szynka. Żałuj, że nie skosztowałeś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piotr Panek na radnego!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszyscy są zaje...ściprzed wyborami, po wyborach każdy chapie do swojej sakwy byle się nażreć.........

    OdpowiedzUsuń
  6. Och,ach. Michałek magluje Magla. Czyżby wspomnienia PO Aldonce? Skąd to cwaniactwo znamy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie magluje Michalek Magla? Powtarza po maglu że byl na imprezie na Górnej. Wychodzi na to że po prostu gość nie zna powiedzenia kiełbasa wyborcza no to siem szynką POchwalił. Z diety radnego podniesionej stać na to co dzień s ty wyborco masz parowki z papieru toal.

      Usuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.