poniedziałek, 19 października 2015

Poseł Chmielowiec załatwił obwodnicę!


Im bliżej urny, tym ciekawszych rzeczy można  dowiedzieć się, o Naszym (jakże) Umiłowanym Pośle.

Okazuje się, że.... jednak załatwił obwodnicę. Niestety nie Kolbuszowej tylko Mielca , ale zawsze.
Na dokładkę zbudował nawet most na Wiśle w Połańcu.

No.... taki poseł to prawdziwy skarb.

Tu   z kolegami (z ławeczki na rynku), zacząłem się  zastanawiać: kto zbudował egipskie piramidy?
Może to też On? Do wyborów wszak jeszcze kilka dni...



całość - kilknij tutej


Ciekawe jaka będzie reakcja na te rewelacje marszałka Ortyla?!

12 komentarzy:

  1. Ten zamaskowany obok marszałka nie-Piłsudskiego to Fila?
    Dobór zdjęcia jak zwykle doskonały, brawo Panie Magiel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myslę że ten zamaskowany to Starosta Kardyś on jest w tym dobry.Bo Go widziałem z karabinem i ciagnąl chyba Jelenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale że Leszek dał się ciągnąć taki twardy chłop ?

      Usuń
  3. A w Niwiskach tylko 10 tys. dla parafii:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Za to dla Raniżowa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ranizow nie otrzymal ani grosza a to dzieki panujacemu u nas wojtowi malemu Wladziowi.

      Usuń
  5. Czym tu się podniecać??
    Co ma obwodnica do tego zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nawet nie przyznaj, że nie połapałeś, nawet z anonima :)

      Usuń
  6. Glosuje na Kukiza... dzis zadano mi pytanie na kogo glosuje? Odpowiedzialem ze na partie Kukiz15 zostalem wysmiany i wielkie oburzenie czemu nie Chmielowiec? Odpowiedz Maglu jest w Twoim poscie. Chce zmian dlatego ide na wybory i glosuje na partie Kukiza.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja na Szczęść Boże!

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko tylko nie PIS i PO to jest banda która od lat niszczy nasz kraj

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja na Stonogę
    W zmiany nie wierzę ,ale żeby nikt za mnie głosu nie wrzucił to idę głosować na tych co im państwo kampanii nie sponsoruje.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.