wtorek, 30 kwietnia 2013

Rewolucyjna moda w Kolbuszowej


Jeśli jutro zobaczycie osobnika z taką fryzura to proszę się nie bać,to będzie tylko nowy styl  naszego przewodniczącego  Komisji  Kultury , Oświaty (i czegoś tam jeszcze) -radnego Doriana Pika.

Na Facebooku siem pochwalił:

27 lat zbierałem się do tego, żeby se strzelić iroka. No i mam. Brat mi powiedział, że wyglądam jak kretyn, a kolega nie chciał ze mną zapalić papierosa publicznie.
Ale ja jestem zadowolony :)
Właśnie rozpocząłem dwutygodniowy urlop. Urlop z Le Moorem. Jejeje!!
Je, je...

To mnie zastanowiło, ponieważ widziałem wczoraj lidera Kocirby , magistra  Jarosława Mazura,który pomimo panującego upału ,paradował po rynku w czapce.
Czyżby planowany cichaczem wspólny występ popularnych w Kolbie muzyków obfitować miał i w takie atrakcje?

Jak widać  na załaczonym obrazku pan Mazur się zastanawia,a miny dziewczyn mówią wszystko.










8 komentarzy:

  1. I w ten oto ostentacyjny sposób Dorian P., którego (jeszcze, ale...) nie lubię, odciął się był od Czytających onegdaj Pod Chmurką podstarzałych hipisów i zrobił z siebie podstarzałego, a jakże Irokeza. Mazur zaś, którego(wciąż platonicznie) kocham, zakładając czapkie pokazał Urbi et Orbi, że wohosie: (z)kim być i szto diełaty;p
    T(ycha)W(oda)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Innymi słowy... Mazur ma na czym czapkę nosić.

      Usuń
    2. Wcześniej wypalimy fajkę pokoju wiadomo jakie ulubione zioło hipisów będzie w środku,

      Usuń
  2. Ależ T(wycha), irokezem się odciął?
    Na foci tu bóbr wszak, zwierzątka lubić należy, także Lemoory!
    Czas popracować nad tym Twoim "ale" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten u góry to Miauczący Ryś Czirokez tropiciel sekt a Ci u dołu to tropiona sekta Kokocirby z Jarguru.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.