środa, 22 maja 2013

Czego nie wie jeszcze radny Karkut?



Co się dzieje że przewodniczący komisji rewizyjnej zarzuca czyny kryminalne,donosi na blogu o nie wykonywaniu obowiązków i nie robi tego co do niego należy.Czyli wg Statutu Miasta:

Komisja Rewizyjna kontroluje działalność Burmistrza, gminnych jednostek
organizacyjnych i
jednostek pomocniczych Gminy pod względem:

- legalności,
- gospodarności,
- rzetelności,
- celowości.
oraz zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym
Ba! Chwali nawet rodziców że zamiast zgłaszać problemy do dyrekcji szkoły,radnych (czyli do niego), inspektora oświaty, latają po gazetach regionalnych.
Co ciekawe, o pijaństwie nauczyciela ze swojego okręgu wyborczego,także dowiedział się z Nowin.Chyba ze wiedział przedtem i nic z tym nie zrobił.
Skoro przewodniczący kluczowej komisji nic nierobi,niewiele wie to może sam zrezygnuje?

5 komentarzy:

  1. A weź se pan, Panie Karkut dobry przykład - po starej znajomości - z Pana Pika - zamiast knuć, złorzeczyć i anonimowo pisać!
    Bo wisz Pan, żeby Pana czasem na tych kontrolowanych polach jaka klątwa nie dosięgła.
    Wiosna wszak to czas burz. I to z piorunami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a i na chłopa z widłami można się nadziać.

      Usuń
  2. Wy się, Maglu (i inne takie) Radnego z Górny (półki) nie czepiajcie, bo śmiele rzec może:
    Od Palikota mam obrońcę
    nie dosięgną mnie
    religijne gończe!

    Każdy ma obrońców, jakich SAM wybiera.
    Bo ja śmiele rzec mogę za Kochanowskim:

    "Mam obrońcę Boga,
    Nie przyjdzie na mnie
    żadna straszna trwoga".
    Ale gdzie by tam dziś Nowoczesny Radny słowa poety z 16.wieku brał pod uwagę. No, chyba że w Ciemnogrodzie.
    To pisałam ja. Dziewczyna od Mąki Przynoszenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. W Ciemnogrodzie znaczy się Dzikowcu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto donosił,że Karkut jest T.W. Komedii Powiatowej?

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.