poniedziałek, 5 lutego 2018

Kolbuszowa 2.0



Grypa szaleje w miasteczku.
Kupiłem więc program antywirusowy od... gościa z Wielkiej Brytanii. Na drugi dzień dostałem w mailu klucz i mam zapewnioną ochronę na następny rok za 1/4 ceny jaką zapłaciłbym w sklepie.
Szybko, tanio, solidnie.

Świat się zmienia, a w Kolbuszowej czas niestety dalej powozi furmanką.

Postanowił zmienić to Paweł Kosmala (pseudonim netowy- Kosmita). Rzeczywiście gość jest nie z tego (kolbuszowskiego) świata.Od kilkunastu lat nie tylko współtworzy miejscowy kawałek internetu, ale też na tym zarabia przyzwoite pieniądze i co najważniejsze, daje zarobić innym.


Teraz postanowił podzielić się swoją wiedzą i umiejętnościami z innymi. Internet to bowiem cenne
narzędzie dla istniejących już biznesów, ale także ogromna szansa na stworzenie nowych.
To najszybciej i najlepiej rozwijająca się branża na świecie.

Pan Paweł organizuje w naszym miasteczku konferencję, na temat tego, jak prowadzić biznes
w internecie.Wykładowcami będą młode wilki netu. Fachowcy którzy wiedzą jak założyć, prowadzić dobry e-biznes i co najważniejsze- jak na tym zarobić.

Gdy spotkałem więc pana Pawła kończącego biznesowy obiad w Galicji, nie mogłem nie przeprowadzić z nim krótkiego wywiadu. :)


-Jak wpadłeś na ten pomysł i co chcesz przez to osiągnąć dla siebie i swojej firmy?

-Wpadki w moim wieku to już rzadkość raczej zaplanowane działania, pomysł sprzed lat.
Jeśli chodzi o mnie to bywam kilka razy w roku na takich imprezach, chciałem spróbować
tutaj, pomimo sugestii innych że nie ma to sensu.
Dla mojej firmy, nie myślałem o tym bo nie chodziło mi tu o zarobek na tym.


-Do kogo kierujesz swoją ofertę?

-Dla każdej osoby co chcę działać, a nie marudzić jak to tu źle.

-Jakich efektów oczekujesz po tej konferencji?

-Większej świadomości roli internetu, może powstaną nowe udane e-biznesy.:)

-Nie boisz się że stworzysz sobie konkurencję która zmiecie ciebie z rynku?

-Nawet jeśli tak by było to nie będę płakał z tego powodu, o ile będzie lepsza od mnie :)

-Czy ktoś pomaga ci finansowo (w jakikolwiek sposób) z urzędów gminy i powiatu?
"Stowarzyszenia "Siedlisko"?

-Z urząd gminy, powiatem czy Stowarzyszeniem Siedlisko, nie kontaktowałem się w ogóle
w tej sprawie, nie wiem czy nawet coś o tym wiedzą :)
Kilka lokalnych firm prawdopodobnie wesprze mnie finansowo w tej sprawie,
braki finansuję sam.

-Pozostaje mi tylko życzyć udanej konferencji i powstania w jej efekcie nowych solidnych kolbuszowskich e-biznesów.

-Dziękuję.

Wstęp bezpłatny.

Link do wydarzenia na Facbooku- kliknij tutaj.








SAND

5 komentarzy:

  1. Magiel reklamowałeś u siebie narzędzia rolnicze. Potrzebuję na rozpoczęcie sezonu piłkarskiego.
    Dajesz zcieme z jakimś wirualnym bucnesem,a tu sezon za pasem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo dla Pawła Kosmali! Szkoda, że nikt nie idzie w jego ślady.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny gość, zarabia i chce, by zarobili inni. Rzadkość tutaj i w innych miejscach też. Zdrowia chłopie!

    OdpowiedzUsuń
  4. W Kolbuszowej automatyzacja idzie bardzo, ale to bardzo powoli ponieważ każdy chroni swoje dupsko i nie raz gdy widzi, że przyszedł ktoś kto się zna i oferuje, że zautomatyzuje zadania innych pracowników tak zostaje odesłany z kwitkiem z obawy o utratę pracy.

    Sorry, takie jest życie i trzeba iść do przodu i jeśli Twoje kwalifikacje można zastąpić programem to się przekwalifikuj i zacznij robić coś pożytecznego a nie trzymaj się kurczowo zdezaktualizowanych przekonań.

    Na spotkaniu póki co własnie osoby która przedstawiła procesy automatyzacji zadań biurowo-księgowych. Może ktoś się załapie do czasu prezentacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Solidny i kompetentny Gość !!! Dziękuję za współpracę!

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.