czwartek, 1 sierpnia 2013

Badźcie jak dzieci...



Jednym z mieszkańców, któremu nie podobała się forma zakończenia współpracy z ZUK-iem w zakresie odbioru śmieci, był… szef Rady Miejskiej, Marek Opaliński (46 l.). – Na tej informacji brakowało pieczątki zakładu i autografu jego dyrektora – wytykał Opaliński na ostatniej sesji rady. – Tę pustą kartkę potraktowałem jako brak poszanowania dla mnie jako do obywatela. Podobne opinie słyszałem również od innych mieszkańców – zaznaczył.


całość >>kliknij tutaj<<
A ja uważam ,że brakiem szacunku do mieszkańców jest nie aktualizowana strona rady miejskiej .
Szef Rady Miejskiej bardzo łatwo ocenia prace innych, samemu nie robiąc to co do niego należy.

2 komentarze:

  1. Ja mogę aktualizować stronę rady miejskiej proszę umowę o prace i z 2 tys mies będzie codziennie aktualizowana..

    OdpowiedzUsuń
  2. Dochtory Maczety nie będą sterowane przez jakieś medialne wmawiania,że nic nie robią.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.