piątek, 11 listopada 2022

Zmarł dr Antoni Kaczmarczyk

Dzisiaj w nocy odszedł  do domu Pana w wieku 89 lat dr Antoni Kaczmarczyk.
Zaczął pracę w Kolbuszowej w połowie lat '70, od razu zaskarbiając sobie serca mieszkańców swoją otwartością, miłym obyciem i trafnymi diagnozami. Od razu był nasz.
Pracował prawie do samego końca, opiekując się już coraz młodszymi młodszymi pacjentami.

W gabinecie byłem u niego tylko raz, po zwolnienie lekarskie. Nie dla siebie, dla dziewczyny którą wziąłem na dłuższą randkę. ;)
Od razu wyłożyłem kawę na ławę, doktor się uśmiechnął i zrobił krótki wykład o tym, że cokolwiek się robi trzeba mieć dobrze zabezpieczone tyły. Dostałem to zwolnienie i rodzice nigdy się o tym nie dowiedzieli. 

Dziękujemy Panie Doktorze! Będzie nam Pana brakowało.
Spoczywaj w pokoju.







4 komentarze:

  1. Szacun.
    Kondolencje dla rodziny.

    Pan dr Kaczmarczyk nigdy nie traktował nikogo z góry.
    Był lekarzem rodzinnym mojego taty i moim. Dawno temu....niestety.
    Takich lekarzy nie ma i nie będzie....
    Teraz tylko kasa.....
    Zero empatii.
    Ile lat ma pacjent ?
    75?
    A to już wystarczy....
    Skąd brać normalnych lekarzy?
    Tym bardziej że w szpitalu " trupem śmierdzi"....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzki człowiek. RIP

    OdpowiedzUsuń
  3. Tradycją już jest, że za lata pracy w szpitalu, dla tej społeczności cysorz, czy pseudo dyrechtor nie potrafi wydukać słów podziękowania dla jakiegokolwiek pracownika, nie wspominając o lekarzu.
    Idi, szczelczyk, idi kurdaś
    Żenada

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.