środa, 3 lipca 2013

Dlaczego Kolbuszowa jest biedna?


Protokół z przeprowadzenia dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcje V zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Nr 1/95 obejmującego rejon ul. Topolowej i Obrońców Pokoju w
 Kolbuszowej 



Dyskusja się nie odbyła bo nikt nie przybył


To nie pierwszy przypadek kiedy na konsultacje ogłoszone przez UM nikt  nie przychodzi.
Z jednej strony jest to wina urzędników którzy w sposób niedbały,po łebkach wykonują swoje obowiązki.Z drugiej jest to objaw totalnej obojętności, mieszkańców  na to co dzieje się dalej niż granica ich posiadłości..

Dlaczego?

Ano wygląda na to, że władza trzyma wszystkich mocno za mordy.

12 komentarzy:

  1. Dokładnie jak za komuny-partia wie lepi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak za komuny - Magiel wie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze taka opcja, że w Kolbuszowej mieszkają durnowaci.

      Usuń
  3. Jaka obojętność? Ja bym się wybrał ale nie widziałem, a nie mam zwyczaju codziennego sprawdzania gablotki w UM.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odnoszę wrażenie,że Maglem jest jednak Wiącek.Sprawdzałam i weryfikowałam wiele informacji i coś się zaczyna układać w ciekawy sposób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak co cały on! :)

      Usuń
    2. Skoro się już znamy... to gdzie popełniłem błąd w maskowaniu? :)

      Usuń
  5. ...blad popelniles juz dawno dopuszczajac do korespondencji mailowej...baw sie dobrze dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz że jestem tak głupi jak ty mondry?
      Zadziwia ,że miejscowych (pomagierów) kacyków nie interesuje co piszę, tylko kto pisze.

      Usuń
  6. Nie doceniasz ludzi "kolego". Mnie nie interesuje, ze sobie cos piszesz, bo w wielu przypadkach masz racje. Tylko sam fakt istnienia w sieci. A w sieci nie ma ludzi nie do odnalezienia. Czlowieku od poltorej roku obslugujesz to konto..., czasem z pomoca odpowiednich sluzb krajowych i zagranicznych odpowiedzialne osoby posrednio lub bezposrednio odnajduje sie roznymi metodami operacyjnymi po kilku godzinach od faktu klikniecia myszka badz klawiszem :-)rzadko spotyka sie tak pewnych ludzi w tej dziedzinie. Wiemy o sobie, wiec dlatego masz spokoj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje sobie sprawę z tego, że w Kolbuszowej kilka osób które powinny wiedzieć kim jestem.Szczególnie jedna z którą od czasu do czasu klikam.Na szczęście w ich interesie jest to ,żeby ten blog istniał.
      Nie jest? ;)



      Usuń
  7. Ale szacunek za pomysl i wodzenie za nos ;) nalezy sie browar w Galicj haha u Pana Andrzeja ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.