niedziela, 30 czerwca 2013

Nasi Laureaci

dzielą się sobą.

       Na pytania Kwestionariusza Prousta odpowiedział Pan Ryszard Sziler - zwycięzca (ex aequo) naszego plebiscytu, artysta plastyk. Nagrodzony przede wszystkim za "ciche piękno".


1. Główna cecha mojego charakteru: chyba empatia.
2. Cechy, których szukam zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn: poczucie humoru, szlachetność.
3. Co cenię najbardziej u przyjaciół: wierność przyjaźni bez względu na sytuacje.
4. Moja główna wada: proszę zapytać o to moją żonę.
5. Moje ulubione zajęcie: różniasta twórczość.
6. Moje marzenie o szczęściu: jestem szczęśliwy.
7. Co wzbudza u mnie obsesyjny lęk: totalitaryzmy różnego rodzaju, czyli wszelkie „zamordyzmy”.
8. Co byłoby dla mnie największym nieszczęściem: wcielenie Polski do Rosji lub Niemiec.
9. Kim lub czym chciałbym być, gdybym nie był tym, kim jestem: nauczycielem w przedwojennej Polsce.
10. Kiedy kłamię: nie kłamię z zasady.
11. Słowa, których nadużywam: cholera jasna.
12. Ulubieni bohaterowie literaccy: różni w różnych okresach mojego życia.
13. Ulubieni bohaterowie życia codziennego: nie mam takich.
14. Czego nie cierpię ponad wszystko: ograniczania mojej wolności osobistej.
15. Dar natury, który chciałbym posiadać: już taki miałem, czyli wszystkie zęby.
16. Jak chciałbym umrzeć: zostawiam to Panu Bogu i nie myślę o tym.
17. Obecny stan mojego umysłu: no cóż…jeszcze wiem kim jestem, tak mi się przynajmniej wydaje.
18. Błędy, które najłatwiej (najczęściej) wybaczam: żarty ze mnie, oczywiście na tzw. poziomie.
19. Moja dewiza: iść z mozołem ale stale w kierunku Boga.


Pięknie dziękujemy.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.