poniedziałek, 10 czerwca 2013

Podsumowanie konkursu



Drodzy Czytelnicy / Drogie Czytelniczki : )

bardzo dziękujemy za wszystkie nadesłane zgłoszenia.
Do tytułu Człowiek Roku zostało zgłoszonych 19 osób, jedno stowarzyszenie, jeden zespól muzyczny oraz jeden (wy)dział; do tytułu Wydarzenie roku dostaliśmy 7 propozycji.
Naszym skromnym zdaniem kilka zgłoszeń nadaje się bardziej do konkursu na Szkodnika Roku.
Mimo zgłoszonych pomysłów, w tym roku nie przewidzieliśmy i konsekwentnie nie wytypujemy Szkodnika / Szkodniczki. Ale może jest to pomysł na inną razę. Pomyślimy : )
Bardzo nam miło – serio – że wśród kandydatur pojawili siem „twórcy Magla”. Dziękujemy!
Jednak z przyczyn oczywistych (celem transparentności konkursu) zgłoszenia te nie zostały uwzględnione w rankingu.
Nie możemy uwzględnić jednego zgłoszenie – choć bardzo nam się podoba!
Ale niestety wpłynęło po terminie : (
Kapituła zaczyna obrady. Wyniki opublikujemy 15 czerwca 2013 r.

3 komentarze:

  1. Szanowni Potencjalni Zdobywcy Tytułu, wiem z przecieków (bo ostatnio podtopienia roztrząsane były, a na maglowych to dopiero donoszo, a donoszo), że:

    w zdobywców tytułu magielowe bedom rzucać kamolem jeszcze większym od tego, który(m) dostały korsowe człowieki.
    w związku z tym:

    nie wiem jak Wy, Szanowni Państwo, ale ja włażę pod łóżko, inni pod stół niech włażą, tam się odszczekuje naszczekane. najpierw swoje, potem nawet można nawoływać do odszczekiwania innych (tak siem mnie przypomniało).
    mam. mam i ja. hełm mam.
    TW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może niech Fryc wygra? ;)

      Usuń
    2. Kapituła konkursu jest niezależna od Magla i jest spoza naszego miasteczka.Ma to być gwarancją obiektywnego wyboru.

      Usuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.