środa, 21 października 2020

Poseł Chmielowiec- czyści stajnię Augiasza

 Nasz Umiłowany Poseł się wkurzył.Złożył doniesienie na policję za zanieczyszczanie ulicy i takie tam inne.
Co ciekawe przy tej okazji  sam sobie zaprzecza.

Moim zdaniem można inaczej rozmawiać.

Z drugiej strony konsekwentnie nie odpowiada na propozycje rozmowy z wyborcami.

Ten pan dzwonił do mnie, oczywiście nie oddzwoniłem do niego. Potem mnie wzywał na rozmowy. Dlatego ja go teraz wzywam, żeby on mnie przestał wzywać.

Dla posła jest oczywiste, żeby nie oddzwaniać do  wyborców.Jesteśmy pod wrażeniem, niezwykłej w dzisiejszych czasach szczerości.
To w jaki sposób należy najlepiej z posłem rozmawiać? Z aresztu?

więcej- kliknij tutaj



Co ciekawe za głosowanie za tą ustawą poseł Chmielowiec dostał nawet podziękowania od.... międzynarodowej organizacji.I nawet tym się pochwalił.
Cool!





4 komentarze:

  1. No i taki w Kolbuszowej mamy wybór, między dżuma a cholerą. Jak nie Kardys, to Karkut, to Buczek.
    Moja racja jest najważniejsza!
    Może Panowie tak mniej jadu a więcej mwrytoryki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie POśle popierała Pana znaczna część miejscowej ludności lecz to głosowanie może dać kopa w kolejnych wyborach. Jakoś wybrańcy z Sędziszowszczyzny mieli odwagę a Pan, wieś jest pamiętliwa nie pomogą nawet sikawki.
    Pana były wierny wyborca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykre,że cała ta elyta od PISła,starosty,burmiszcza , niestety razem z buczącym,frycujacym i kierdziołem jest goofno warta. Nadymane radne,piszące peany na swój temat,fundacje,pseudo oświata i zoo komunalne żerujące na gminie , świadczą o braku kontroli nad wydatkami. Słoma sama wyłazi z butów decydentów i śmierdzi stęchlizną i samouwielbieniem!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to że masz rację.
      Nie ma na kogo głosować...
      Jak nie pisior to peowiec lub arbuz z sldowcem.
      Nie ma normalnego bezpartyjnego który interesowałby się problemami lokalnymi i mieszkańcami.
      I najgorsze że nie ma nadziei
      na nic lepszego.

      Usuń

Komentarz ukaże się po akceptacji przez administratora.