To co mówi burmistrz Zuba niekoniecznie oznacza to co my sobie tam myślimy.Przyjrzyjmy się bliżej wypowiedzi Włodarza na temat strat wynikłych z pożaru basenu.
Wyliczyliśmy straty z tego tytułu, określona kwota została wpisana do
porozumienia z firmą Skanska. Wystąpiliśmy do niej również o
uwzględnienie strat podmiotów, które nie prowadziły działalności
gospodarczej na pływalni ze względu na brak takiej możliwości.
całość >>kliknij tutaj<<
Brzmi nieźle prawda?Gość się stara,wyszedł z portek i przygwoździł Skanska, która zapłaci każda złotówkę wynikłą z przestoju.
Aliści.... chwile przed tym umiłowany burmistrz chlapnął:
Mamy zapewnienia od wykonawcy, że prace zostaną zakończone do końca wakacji – zapewnia burmistrz. – Ponowne użytkowanie pływalni jest jednak uwarunkowane zgodą na użytkowanie, którą będzie można uzyskać po: zakończeniu prac, wszystkich odbiorach i protokołach. Jeśli te warunki zostaną spełnione, natychmiast basen zostanie uruchomiony.
Skoro nie wiadomo kiedy basen zostanie otwarty i jakie będą straty z tego powodu ,to jak burmistrz Zuba policzył określoną kwotę która została wpisana do protokołu?Jasnowidz? Jak jest to kwota?
Czy nie jest tak że Skanska rzuciła na odczepnego 100 tys "odszkodowania" ,a resztę strat pokryje się z naszych podatków?
Dlaczego spisano na kolanie porozumienie z firmą Skanska?Czyżby w umowach nie było przewidziane pełne odszkodowanie wynikłe z błędów tej firmy?
- Lokalne media
- Instytucje
- Kultura
- Sport
- Stowarzyszenia
- Ogłoszenia
Maglu najpierw pomyśl a następnie pisz.Jakoś nie pasuje mi sposób ,w którym uzasadniasz takie,czy inne postrzeganie przez Ciebie decyzji Burmistrza.
OdpowiedzUsuńA czy pasi ci polityka informacyjna Urzędu Miasta?Na stronie magistratu jest obszerna informacja ze ślubu Nilusia i Kolbusi,i ani słowa o tym ile Skanska zapłaci za przestój.
UsuńMaglu. Czepiasz sie niepotrzebnie. Zamknięty basen to same korzyści dla mieszkańców, bo nie generuje strat. Nasi włodarze tj. Zuba i Chmielowiec wybrali bowiem taki basen, ktory w czasie eksploatacji przynosi dziennie kilkadziesiąt tys złotych straty. Panie Burmistrzu czy toprawda, ze strata wynosi 9 tys zł dziennie?
OdpowiedzUsuńa nie pomyślałeś o tym że mogli wpisać określoną kwotę za każdy dzień przestoju?
OdpowiedzUsuńZuba jak coś powi to trzeba przez tydzień się zastanawiać co chciał przekazać.
Usuń